lördag 17 juli 2010

از ۱۲ سالگی تصمیم گرفت راه زندگی‌ را انتخاب کند.لباس پوشید به پدرو مادرش گفت من میروم از فیروز آباد فارس به تهران میرود در آنجا تحت مراقبت و همیاری دایی خویش دکتر بحرینی قرار می‌گیرد. دکتر فاضلی راه زندگی‌ را ادامه میدهد .رشته‌ پزشکی‌ را به اتمام می‌رساند. در ارتش هم مشغول کار میشود اما من نمیخواهم تنها این را بگویم او انسانی‌ بود که در حرف و عمل یکی‌ بود و خاطراتی از خود به جای گذشت که هر کسی‌ را به خویش مشغول کرد روز سه شنبه یازدهم تیرماه برابر با بیستم جون ۲۰۱۰ در کالیفرنیا با همه وداع گفت...و افسوس افسوس که این خبر چه جانگداز بود دایی من و عزیز من رفت و برای همیشه ما را با خود برد.او چنان عزیز بود که هر کس که در مراسم وداع او بود خاطریی عزیز را تعریف میکرد از بزرگی‌ او از انسانیت او. و چه زیباست که واو اینچنین بود او اینچنین رفت.هنوز دلم برای ‌دیدار تنگ شده و باور نمیکنم که او دیگر در بین ما نیست.

Inga kommentarer: